2012. szeptember 11., kedd

Színező és medál

Találtam egy szörnyen szörnyes színezőt, és úgy tűnt, nem fogtam mellé vele. Színezés után Cinciegér vitte magával a lakásban amerre ment. Megmutatta neki a szobáját, a nyuszikákat, együtt tv-ztünk. Csakhogy a lap kezdett egyre pocsékabbul kinézni.


Mielőtt még teljesen szétszakadt volna, gondoltam reggelre meglepem egy erről készült medállal. Hát, ez is sikerült. A hajnali "Anya, felébredtem és nem tudok visszaaludni" helyett ezzel a mondattal keltünk: "Anya az a szörny ott lóg az ágyamon!"


A reggeli alatt komoly dilemmát okozott Neki, hogy elvigye-e az oviba vagy sem, mert ki fogják nevetni a lányok! Végül elvitte. Az egyik óvónénijével az udvaron találkoztunk. Ideje sem volt leszállni a biciklijéről, már tudott is mindent a műről. Amikor megnyugtatta, hogy nem fogják kinevetni, sőt, irigyelni fogják a gyerekek, sokkal büszkébben masírozott be az oviba. Már megkaptam a megrendelést a következőre is!

A medál "zsugorkából" készült!


Jó szórakozást kívánok!
Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése