2014. április 7., hétfő

Matek torony

Ezen az oldalon találtam egy szorzás tornyot. Mivel Cinciegér még csak összead, azt is csak húszig, kicsit változtattam rajta.



Letöltöttem a letölthetőt, kivágtam, majd "kifordítottam" és az egyik üres felületre felírtam az összeadásokat, a másikra a kivonásokat. A felírás még nem is volt olyan hosszadalmas. De amikor elkezdtem felépíteni a tornyot, és már kb. a felénél tartottam, miközben az asztalon alig csökkent a halom, kicsit elbizonytalanodtam, hogy kell-e ez nekem.
A képen nem látszik, de mire felépítettem, egy kicsit elkezdett dőlni, mert sima 80 g-os fénymásoló papírra nyomtattam, és a legalsó szinte kilapult, így elvesztette az egyensúlyát. Reméltem, hogy reggelig nem dől össze, és szóltam Apának is, ha reggel kiviharzik a nappaliba le ne verje a szele, mert akkor tuti újra kell építenie! :)

Kibírta reggelig, de játszani nem volt időnk, mert belenéztem a reggeli hírekbe - nem szoktam, de mégiscsak választás volt, no!
Igazából nem is kellett játszanunk, mert Cinciegér miután megállapította hogy felépült az "Anyai ferde torony" reggelizés közben megoldotta az összes összeadást, amit látott. Persze mindezt magában, úgyhogy remélem, jók voltak az eredmények! :)

Kora délután is állt még, de játszani akkor sem volt időnk. Mire azonban hazaértünk a délutáni programunkról összedőlt. Mivel reggel morogtam Apával, hogy már megint üres a szűrőkancsó, és hát ez már a hányadik alkalom stb., stb., stb. ezért Apa a bejárati ajtóra kiírta, hogy összedőlt a torony, de nem ő volt. Ezen jót röhögtünk! :)

Jó szórakozást kívánok!
Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése